sobota, 25 sierpnia 2012

Placki ziemniaczane z bazylią i rozmarynem podane z maślakami

Placki ziemniaczane z dodatkiem bazylii i rozmarynu podane         z maślakami



Długo zastanawiałam się z czym podać pierwsze w tym roku maślaki. Bułeczki z maślakami, sałatka z maślakami, calzone 
z maślakami, roladki... Aż stanęło na najprostszym - plackach  ziemniaczanych. Czasem najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze. 


Placki ziemniaczane z bazylią i rozmarynem podane z maślakami





PRZEPIS ZNAJDZIESZ  TUTAJ



15 komentarzy:

  1. pyszne placki! z grzybami - mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybko fotografowałam, bo miałam na nie wielką ochotę :)

      Usuń
    2. mam to samo ze śniadaniami :D

      Usuń
  2. Ależ apetyczne! Może jutro uda mi się nazbierać nieco maślaków i zrobię takie. Zapraszam do dodania wpisu do mojej akcji psiankowatej http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/?p=4451

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią dodam wpis, tym bardziej, że biorę udział dopiero w jednej akcji.

      Usuń
    2. Poproszę o uzupełnienie wpisu zgodnie z zasadami akcji, w razie problemów proszę o kontakt.

      Usuń
  3. Wspaniałe! Kwintesencja późnego lata na talerzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszły wyjątkowo dobre;)Uwielbiam końcówkę lata, a z niecierpliwością czekam na wysyp kozaków!

      Usuń
  4. Pysznie się prezentują! Uwielbiam zarówno placki ziemniaczane, jak i maślaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle miksuję ziemniaki na "papkę", ale tym razem się postarałam i starłam na grubych oczkach. Zyskały na smaku i są bardziej fotogeniczne;)

      Usuń
  5. nic tylko maszerować do lasu w poszukiwaniu maślaków :) niezwykle apetyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kurkami też na pewno można :) Polecam kurki w tym sezonie zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już nawet pomysł => pszenno - razowa pizza z kurkami;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...